Track your Order
Meer info over de status van waar je order is


Order #
Order status:
Verwachte leverdatum:
Order datum:
Tracking nummer:
Uitvoering: onmiddellijk
Ons team zal jouw order doorsturen naar ons inkoopteam waarbij jouw order wordt gekoppeld aan 1 van onze leveranciers door heel Europa
Uitvoering: In 4 days
Ons team zal een match vinden met 1 van onze talloze leveranciers door heel Europa. Dit zal waarschijnlijk 4 werkdagen duren.
Uitvoering: In 6 days
We hebben een match gevonden en onze leverancier zal de schoenen zo snel mogelijk naar ons verzenden. Houd er rekening mee dat dit even kan duren, omdat we samenwerken met leveranciers uit heel Europa en Amerika. Dit kan ongeveer een week duren.
Uitvoering: In 12 days
De sneakers zijn BIJNA bij ons magazijn voor verificatie. We ontvangen dagelijks meer dan 150 pakketten, dus we vragen je om even geduld te hebben. Dit kan 3 à 4 dagen duren.
Uitvoering: In 15 days
Het is bijna tijd voor de verificatie! We controleren of je sneakers authentiek zijn. Daarna verzenden we ze zo snel mogelijk. Let op: deze stap betekent nog niet dat de sneakers al zijn gecontroleerd. Dit proces kan enkele dagen duren.
Est. date:
We hebben een geschatte aankomstdatum weergegeven.
Volg je bestelling
Controleer de voortgang van je bestelling, de details en de huidige locatie van je artikelen.
Verzend informatie
Bestelling
FAQ

FAQ
Kan ik mijn bestelling retourneren/omruilen?
Je kunt jouw sneakers ruilen binnen 14 dagen na ontvangst. Om een retour aan te melden, gebruik je de volgende link:
Klik hier om je retour aan te melden
Bij ontvangst van jouw bestelling in ons filiaal wordt jouw retournering/ruiling binnen 7 werkdagen verwerkt bij ons. SneakerAsk is niet verantwoordelijk voor enig verlies tijdens de verzending, verder vergoeden wij het retourneren en de ruiling niet.
Let op! Gebruik de mail waarmee je hebt besteld + het juiste ordernummer die bij de sneakers horen.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Wijzigen kan zeker! Als je graag een andere maat of sneaker wilt hebben kunnen wij dit voor je wijzigen binnen de bestaande order. Het opnieuw bestellen raden wij niet aan doordat annuleren van de oude order kosten mee zal brengen.
Klik hier om je bestelling te wijzigen/annuleren
Annulering binnen 4 uur: Wij zullen geen extra kosten in rekening brengen.
Na 4 uur worden er verzend en betaalkosten in rekening gebracht. Wij werken internationaal en maken al kosten binnen 4 uur om jouw pakketje zo snel mogelijk bij je te hebben. Daarnaast als je met Klarna hebt besteld brengt dit kosten met zich mee voor ons die wij niet terug krijgen van Klarna. Deze kosten moeten wij ook berekenen. Dit ligt aan het bestelbedrag.
Pakketen die worden geweigerd bij levering geld een vergoeding van €15 voor de verzend en betaalkosten.
Ik heb maar een deel van mijn order ontvangen
Doordat wij werken met verschillende leveranciers en voorraad locaties kan het zijn dat jouw bestelling in meerdere pakketjes aankomt. Wij doen dit om efficienter en sneller te leveren.
Daarbij kan het zijn dat jouw order een express product heeft en het andere product standaard levertijd van 2-10 werkdagen. Hierdoor kan het express product al binnen enkele dagen binnen zijn en het andere komt later.
Maak je dus geen zorgen!
Wil je toch met ons contact opnemen? Klikhier.
Ik heb mijn geld not niet binnen van mijn retour
Dat is niet fijn om te horen, wij verwerken en betalen retouren terug binnen 14 dagen na ontvangst. Wacht jij al langer dan 14 dagen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Wat moet ik doen als ik 2 artikelen in een bestelling heb en er al 1 ontvangen is?
Als u 2 artikelen binnen 1 bestelling heeft, waarbij 1 artikel express is en het andere een algemene levertijd is, verzenden wij de express binnen 48 uur op werkdagen en het andere wordt later verzonden, 2-10 werkdagen. Je ontvangt dus 2 pakketten bij je voor de deur.
Kan ik mijn adres wijzigen?
Ja dat kan, wij raden u aan contact op te nemen met ons helpcenter zodat 1 van onze medewerkers van het helpcenter dit voor u kan wijzigen. Klik hier om contact op te nemen.
Ontvang ik een trackingcode?
Ja, u ontvangt het wanneer het wordt verzonden. Zoals u aan de status kunt zien, kan dit tot 10 dagen duren, dus wees geduldig.
Ik heb een andere vraag!
Geen probleem, je kunt ons alles vragen via ons contactformulier!
Klik hier om contact op te nemen.
Let op! In het weekend zijn wij dicht en doordeweeks reageren wij binnen 24 uur.

Meer vragen?
Neem contact op met ons via deze formulier